Monday, November 23, 2009

Aja Aja Fighting !!

special dedication 2 all my fwen

~ lya
~ thah

~ zila
~ fatehah ibrahim
~ fatihah sahak
~ aizatul
~ adilah
~ nabella
~ hajirah

~ anis
~ rakan2 frienster
~ rakan2 my space
~ student seluruh malaysia

yang menduduki
PEPERIKSAAN SIJIL TINGGI PELAJARAN MALAYSIA (STPM)
n
SIJIL TINGGI AGAMA MALA
YSIA (STAM)
bermula hari ini hingga ..... ( xthu tarikh.. hehhe)

hanya doa yang dapat di kirim oleh sahabatmu ini
( lau anggap sahabat la
.. huu )

semoga korang dapat menjawab peperiksaan dengan sebaik mungkin..

bg pandangan aku menempuh dunia form 6 adalah satu cabaran n dugaan terbesar!
kawan2 yang sedang berjuang, pedulikan kata2 " hina" dari mereka yang berfikiran sempit mengatakan student f.6 low standard ( aku xkate k sebab aku pernah berada di dunia f.6 selama 2 bln ).. aku juga terkena temp
ias n hinaan tersebut. kononnyer jatuh standard umo 19 masih berbaju sekolah.. ( sungguh kesian mereka yg berkate sedemikian,padahal satu kaki untuk menjejaki alam university sungguh cerah n pasti .. lebih2 agi bila dah berjaya di form 6 bole terus sambung degree.., ) percayalah wahai sahabat, kamu boleh berjaya seperti insan len.. buktinya kak long aku juga dari form 6 n berjaya menggengam segulung ijazah n sekarang bertugas sebgai guru sementara di salah sebuah sekolah negeri johor.. ( aku xnak publish name sek tue, nanti femes.. hahha )

so mne2 insan yang pernah berkate s
edemikian n pandang rendah,
cepat MINTAK MAAF!.. (nada paksa)

kepada rakan2 sekalian, korang sudah memulakan perjuangan n " peperangan " ..selesaikan " peperangan" tersebut dengan jayanya..!

~ jage kesihatan baik2 lebih lebih lagi sekarang musim hujan.
~ semoga korang selamat dalam perjala
nan ke dewan pepriksaan.
~ semoga dilapangkan dada n di permudahka
n segalanya ketika exam tersebut.

insyaALLAH, u all will be part of MAHASISWI N MAHASISWA in 2010.

last but not least, i wish u all the very best of luck in examination.
AJA AJA FIGHTING .." kata student yg meminati cite korea " hehhe




dlm fikiran sekarang : aku pernah putus asa ketika tdk mdpt tawaran mane2 dari universiti n pusat pengajian yg len slps Spm.,ye lah kan mne x down kawan aku yg got 1A dpt blajar kat UTM johor..padahal aku dapat lebey dari diaa,,sungguh jelesy!
( skrg dh berfikir positif, dulu je pikir camtu ) so aku mengambil keputusan untuk stay di form 6 n aku sempat duduk di kelas ekonomi selama 2 bln..serius belajar di form 6 best walaupun
kdg2 blur.
tpiii
kadang2 peluang yang muncul di depan mate, perlu kite rebut peluang tersebut.,
aku bersyukur kerana ALLAH masih membe
ri rezeki kpd aku untuk menyambung pengajian ke POLITEKNIK SULTAN HAJI AHMAD SHAH sehingga la skrg..wlaupun berat hati nak tinggalkan alam f.6 tapii sememangnyer keputusan dari ibu bapa lebih betul n berkat..

okey2 nak stop sekarang.., kalau ikutkan dlm pikiran aku mmg byk..xkan aku nak tulis semua kan.. heee. =))





special best untuk korang.. hehe

No comments:

Post a Comment