Tuesday, October 13, 2009

ayat membina tapi buat aku sedey =(

Ia cuma mengambil masa seminit untuk jatuh hati pada seseorang, satu jam utuk menyukai seseorang, satu hari untuk menyintai seseorang tetapi ia mengambil masa sepanjang hidup untuk melupakan seseorang.

( sangat setuju dengan ayat nie.., serius cakap sampai sekarang x leh lupakan dia.., so camni nie? hati nie terlau kuat pada dye.. benci tol perasaan cam gni.., tulunnnn!! )

Masa depan yg cerah sentiasa berteraskan kehidupan yg lalu yg telah dilupakan, kamu tidak boleh meneruskan kehidupan dengan sempurna sehingga kamu melupakan kegagalan dan kekecewaan masa silam..

( btol btol.. kena hidup n blajar dengan bersungguh sungguh.., manusia sume same, ada akal cume yang menentukan n melayarkan kehidupan adalah diri sendiri.. right? dorang nak cakap pe2 lantak la asal diri sendiri pikir yang terbaek n x menggangu kehidupan org len.., yang lpas, lupekan tp nak lupe sal cintan cintun tue susah skit lol.. huu ... hope tommorow is better than today n today is better than yesterday )

Kadang-kadang ALLAH hilangkan sekejap matahari kemudian dia datangkan pula guruh dan kilat. Puas kita mencari di mana matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah ...

( harap sentiasa di beri kebahagian dalam hidup.., di beri kesihatan untuk beribadat, YA ALLAH, syukur di atas segala nikmat yang di beri.. moga aku menjadi hambaMU yang sentiasa bersyukur.. amin )

Wahai sahabatku yang menderita kerana cinta, usahlah ditangisi yang telah pergi, hayunlah langkahmu ke mana sahaja yang kamu ingini demi mengubati hatimu yang luka, semoga kamu akan bertemu seseorang yang dapat mengisi hatimu, pastinya terubat jua dan hidupmu kembali ceria...

( tujukan pada diri sendiri .., alwez thinking about him?!! dye chat kew? dah makn kew? camne khidupan dye? mak dye slalu tanye sal aku kew? huu <>)

2 comments:

  1. btol3..
    tp pape pown idop mesti diteruskan..
    bak kate org..
    kumbang bkn seekor..bunga bukan sekuntum..

    tp kekdng nk cr yg seekor n sekuntum 2 la ssh kn?..hee

    pape pown..
    LOVE never dIE!!(ape kena mngena plak ek?..hee entam sajee)
    hehee;)

    ReplyDelete