Friday, October 2, 2009

20 soalan untuk hari ini

1. Nama sebenar anda ?
nor hamira binti yahya

2. Nama samaran ?
oh tidak terkire.. kih2..,
-kat umah org panggil ---- ( rahsia )
- maira ( k.long sy panggil )
-hamira,mira
-breepbreep ( gare2 sy terlalu minat pada farah af2 )

3. Belajar kat mane sekarang?
politeknik sultah haji ahmad shah,semambu,kuantan pahang..
tapii sekarang saya sedang menjalani latihan industri selama 6 bulan.. huu

4. Anda gembira berada di tempat belajar anda?
of cos suke n gembire sebab dapat rezeki sambung blajar kat polisas.. lagipown bile waktu pagi n petang,saya leh tengok meon2 durjana melakukan operasi mengacau manusia.. ha3

5. Perkara yang anda x suke di tempat pengajian ?
-kena jalan jauh untuk ke mesin atm.. atm plop 1 je di sediakan,
pastu kena beratur panjang2 bile nak amik duet.. eiii xsuke

-bile hari minggu kena berebut2 nak nek bus ke bandar.. huu
- xleh bawak balik makanan ke kamsis.. nie gare2 meon yang durjana..

6. Perkara yang anda sukar tinggalkan bile dah mula lakukan ?
( saya rase ayat di atas salah jew.. ha3 )
-bile wat plan gune autocadd.. memang ralik ahh.., so jangan ajak saya makan time 2 k.. hee
-bace novel alaf 21.. uishh jangan kaco la beb..n jangan di panggil saya ketika nie.. memang saya berlakon xdengar.. ha4

7. Perkara yang anda rindu nak buat ?

banyak nie.. huu
- nak jogging di pantai teluk lipat ngan geng2 sek pastu makan laksam n singgah di taman permainan sura jetty.. nak panjat sarang lebah .. ( ade lagi kew sarang lebah kat c2?? )
- rindu nak training olahraga ( saya men acara lari berpagar taw..ala cam norasheela khalid tue,atlet kebangsaan )
- rindu satdium kelana jaya.. nak beraksi kat c2 lagi..
- rindu nak buka pintu library time sek rendah dulu.. huu

8. Jawatan anda di sekolah lame?
banyak jugak laa... pengerusi kelab sukan,ketua umah sukan,setiausaha dll..
paling saya hargai ialah menjadi pengawas perpustakaan !! dari sek ren sejak darjah 4 dah jadi librarian taw.. nek sek menengah dari form 1-5 .., ( tapii buku nilam x pernah penuh.. hee )

9. Perkara yang anda nak ubah time sekolah dulu.?
-nak ke sek agama ..actually mase darjah 6 lpas dapat keputusan upsr,sya nak masuk sek agama tapii family xkasi.. huu ( ske tengok dak smasid pakai tudung labuh2 )
-nak masuk sek teknik.. saya dapat tawaran ke sek teknik ert azizah johor bahru tapi family xkasik jugak.. huu
- lau bole nak suh guru pk wat jadual yang ade pjk tiap2 hari.. kah2..,

10. Last message yang anda terima hari nie?
kul 10.30 pagi dari diq bibie..

11. Ringtone yang anda gune bile message masuk?
the show by lenka

12. Anda pakai enpon jenis pe?

-sony z610i ( celcom blue )
- nokia 3100 ( maxis,hotlink youth club )
- nokia 8250 ( celcom )

13. Anda berada dimana sekarang ?
kat umah laa. di dungun,terengganu..


14. Menu yang paling anda ske ?

banyak wooo.. lau boleh tiap2 hari nak makan makanan bersup.. mee soto kew, mee rebus ke.. xkire la asal ade sup.. ( hoho teringat mee rebus kat kedai pok riping )..
opsss normah sorry sebut name bapak hang.. hee,,


15.Hobi ketika lapang ?
bace novel,on9 fesbuk,ms,fs,tagged,hi5 dan merayau ke belog teman2.. hehe..,

16. Bil last yang anda jelaskan ?
bil celcom broadband ( pakej student ) rm 15.45
bil celcom broadband ( pakej 68 ) rm 143.60

17. Benda yang anda inginkan tapi still xabeli2 lagi?
i ade tengok beg nike yang latest taw.. wo.., cantek..!! nak beli2
kamera digital.. jename sony.. huu

18. Dalam fikiran anda sekarang?
saya nak pakai inai malam karang.. hee..,
mak saya pakai untuk berubat, saya nak pakai untuk cantikkan jari.. hee

19. Anda mempunyai teman istimewa,bf?
omg!!. soalan cepumas.. dengan hati yang jujur saya menjawab saya masih single..
=====

20. Anda nak tag kepada ?
si ciput
cik suka suki sakan
cik dora lalala
kak ana
sharifah
( nak tag,tag je lah.. hee )





No comments:

Post a Comment