Wednesday, September 9, 2009

tiap2 hari camnie kan best =]


ehem ehem..
bukan men ske,bahagia hari nie..,buat pertama k
ali balik kije awal.. memang awal la.. mane x nyer pergi kije kul 8.30 tapi balik kul 10.30.. ha3..
kejadian yang x di ingini berlaku dan kesilapan teknikal telah berlaku di ofis.. heee
tgh2 mengadap skrin laptop,tetiba ade seorang lelaki yang segak lagi bergaye memakai jaket lambang tnb masuk ke ofis tempat aku praktikal nie.. kak eza pown tanye knp.. n encik tue dengan sesenang hati memmberitahu tujuan dye datang untuk memotong bil elektrik.. katenyer lagi company xbayar bil hampir 8 bulan.. ( uis
h2x en.isa nie kan mmg ske tol menunggakan bayaran ).. heee,, uishh gelabagh kitaorg, cepat2 save kan lukisan kitaorg...

tup tup kita org dalam kegelapan.. hahahaha,
, risik2 k,eza n k.ayu, mereka pown cite la,, owner lame xbayr bil. owhh patut pown banyak sampai seribu lebey... kirenyer bukan salah en. isa la.. ( company archios design okey k ) .. en.isa pown cll la suh balik.. pe2 hal nnti ye call...

w
ah!!
hepynyer... dalam pikiran best tol lau dapat balik,leh tido.. heee
aten,kawan sepraktikal powm ajak tgok wayang.. okey gaks.. hari nie hari rabu,tiket murah so kitaorg decided p megamall tgok wayang.. ( final destination 4 )
sementare menunggu, kita org pe lagi,, ronda
2 la.. rambang mate tengok baju raye n kuih2 raye.. nafsu2.. hee
after this masuk hall 2 n menikmati cite yang terbekk wokkk
perghh best seyh, x rugi taw.. memang dari destination 1 sampai 4 memang best..

...sekadar gambaran..

lpas tgok, kita owg pown balik..
so sape2 yang lom tgok.. siyes cakap x rugi korang tonton cite nie...
( tunggu seseorang nak belanje tgok cite up wlpon dh lame kuar.. ha3 )


3 comments:

  1. skenye die..
    kau tiap2 hari camtu,baek x payah praktikal..
    tu laa asam garam keje..
    kan..aku pun penah,tapi bukan bil x bayar laa..
    the storeblackout..satu mall gela..
    tapi aKU STEADY..X JERIT POWN..RILEK JER..HA..

    ReplyDelete
  2. beb,ko ni prasan ke idak..kewujudan aku kat blog ko ni..
    kalu ko prasan..mesej aku..tuk kepastian aku..he3..

    ReplyDelete
  3. haha..,
    aku perasan la..,
    best fwen aku comment.,
    of cos aku alert..,
    hang nie...

    cume kekadang aku bace jew comment2 yang di beri.. x sempat nak blas.. blas kemudian hri.. hee

    ReplyDelete