Wednesday, September 23, 2009

23092009


ada ape ngan tarikh hari nie..?

23 september 2009

selamat hari lahir along..

( dah masuk 24 tahun udah umurmu.. tue2 tapiii ketinggianmu tidak boleh melawan ketinggianku.. kih2.. soalan cepumas.. bile kamu mau kahwen arr? x sabar nak men ngan anak sedara..hehe..
semoga dapat menjadi warga pendidik yang tetap.. )

selamat ulang tahun perkahwinan ma n abah..

doaku semoga kalian sentiasa di murahkan rezeki,di panjangkan umur,di beri kesihatan yang baek,sentiasa di berkati oleh ALLAH dalam kehidupan dan semoga kite sekeluarga sentiasa gembira sampai bile2.,aminnn



sayang along ( nor hafiza binti yahya )
sayang abah ( en yahya bin awang )
sayang ma ( puan che akmar binti mohammad )
=][=

Ya Allah,

Rendahkanlah suaraku bagi mereka

Perindahlah ucapanku di depan mereka

Lunakkanlah watakku terhadap mereka dan

Lembutkan hatiku untuk mereka

Ya Allah,

Berilah mereka balasan yang sebaik-baiknya, atas didikan mereka padaku dan Pahala yang besar atas kesayangan yang mereka limpahkan padaku, peliharalah mereka sebagaimana mereka memeliharaku.

Ya Allah,

Apa saja gangguan yang telah mereka rasakan atau kesusahan yang mereka deritakan kerana aku, atau hilangnya sesuatu hak mereka kerana perbuatanku, jadikanlah itu semua penyebab rontotnya dosa-dosa mereka dan bertambahnya pahala kebaikan mereka dengan perkenan-Mu ya Allah, hanya Engkaulah yang berhak membalas kejahatan dengan kebaikan berlipat ganda.

Ya Allah,

Bila magfirah-Mu telah mencapai mereka sebelumku, Izinkanlah mereka memberi syafa’at untukku. Tetapi jika sebaliknya, maka izinkanlah aku memberi syafa’at untuk

mereka, sehingga kami semua berkumpul bersama dengan santunan-Mu di tempat

kediaman yang dinaungi kemulian-Mu, ampunan-Mu serta rahmat-Mu

Sesungguhnya Engkaulah yang memiliki Kurnia Maha Agung, serta anugerah yang tak berakhir dan Engkaulah yang Maha Pengasih diantara semua pengasih.

Amin Ya Rabbul Alamin..


ehklas n tulus dari seorang adek n anak..,

hamira yahya

1 comment: