Thursday, August 20, 2009

kESenGaLAn kEmeLanDAaN


breep breep...!!!

hari ni kite nak story mory about perihal kite yang kadang kala sengal n mengal...
camni la kite lau kesengalan n kenakalan berlaku dalam diri kite..., tengok2..


  1. tetibe turun tangga dari ofis, suh faten snap pic nie... faten cakap aku sengal.., uish2 lau en.isa tahu aku ske bergambar kat ofis dye,, kantoi akue... lalala~~~
  2. lpas lunch,merayap kat bahagian pawagan,, siap posing kat tengah2 ruang legar tue,,,nseb bek x ramai org... huhuhu
  3. memandangkan aku ske warne purple, aku pown try la spek kaler purple tue..weweeeee.. time nie faten dah gelak kan aku.., bio la,, kite nak try jew.. bukan beli pown..
  4. ade kew pic yang ke4 tue,member aku cakap cam makcik jual kepok lekor,,, kureng jawe lol...
sesudah merayap kat megamall kuantan,kita org balik semula ke ofis,, well bese la kan mentang2 megamall depan ofis jew,, tiap2 ary kite org p c2... hihihi

kejadian di ofis lak... kite ciapkan plan dalam sketch up... fuh siap jgak akhirnye... tetibe tgn kte gegatal jew p klik icon cyberlink webcam... eh leh bukak lak.. actlly webcam kat laptop kite nie agak sengal cam tuan ye,, kejap leh on kejap x leh...cube tgok...


tu pixca2 yang kite amik dari webcam... kualiti gambar x menarik semenjak pakai software picasa.. abis pixca2 kite nampak pudar... geram benor!! benornyer banyok lagi tapi tu jew kite upload.. kepada faten,tengs yea jadi tukang gelak,, suke benor dye...,

kat cni nak hujan,ade kilat... kena tutp laptop....
dadaddaaaa~~~~

No comments:

Post a Comment