Thursday, August 6, 2009

h4r! h4r!

aSSalamualaikum..

syukur kepada ALLAH s.W.t
saya masih berkesempatan untuk meluangkan sedikit mase untuk post entri kat cni..
pejam celik pejam celik dah 2 minggu mase berlalu,
bermaksud dah 2 minngu saya menjalani latihan industri untuk sem 3 nie..,
kejap je kan..,
praktikal?
mule2 bosan la coz xde kije..,
huhuhu..,
tapi start hari ke3,penyelia en.azhar dah bagi tugasan kat saya..,
arr tugasan ? projek landskap kat pekan for housing 25 units..
saya time dengan ati yang ikhlas.. x pandai tu tolak tepi.. kan boleh bertanya..
syukur la siap jgk pada hari tersebut.. penyelia pown banyak mengajar ilmu baru,.
sekarang nie dah tahu la nak gune shorcut2 dalam autocadd.
so ssampai hari nie.., tiap2 hari lpas masuk kije.. pe lagi ngadap laptop la wat plan gune
auto cadd..,
ske sesangat.. tapi sedikit penin lau nak bt bahagian roof n section..

taappppi kan..,
lau ade mase saye men game spangebob.., hihi..,
ingatkan saya jew,upe2nyer kawan saya fatin pown join sekali..,hihi.

thans pada k.ayu n kak ezza yang selalu bagi ilmu baru.

p/s : kepada rakan2 yang di luar sana, x rugi lau kite ada ilmu n kite berkongsi ilmu tersebut =)
jangan kedekut ilmu yea !!


*===================*



2 comments: